Veel bedrijven hebben moeite om helder te verwoorden welke stappen ze al zetten en waarom hun handelen al dan niet bijdraagt aan duurzaamheid. De term ‘duurzaam’ is voor veel mensen nog een containerbegrip en wordt te pas en, helaas ook, te onpas gebruikt.
Het antwoord
Omdat duurzaam ondernemen inmiddels breed op de agenda staat, ontkom je er als bedrijf niet aan om er iets over te zeggen. Klanten zien graag een uitleg terug op de website en ook bij aanbestedingen weegt duurzaam ondernemen steeds zwaarder. Het is prettig als je (letterlijk) een antwoord klaar hebt! Een goed verhaal, waarin je laat zien waar je mee bezig bent, welke stappen jouw bedrijf heeft gezet en waar je nog naar toe wilt, draagt bij aan een positief imago.
Open het gesprek over duurzaamheid
Door de gedegen expertise binnen AXXIA kunnen wij jouw communicatie-uitingen snel screenen en van feedback voorzien. Bijkomend voordeel is dat zo’n screening bijdraagt aan het interne gesprek over duurzaamheid en daarmee interne processen kan versnellen.
Ready?
Ben je er klaar voor om te laten zien welke stappen zijn gezet op het vlak van duurzaam ondernemen?
Neem dan contact op voor onze communicatie-check!